Børn fra 3. klasse

Nye børn, ny energi!

Første dag i klub

Tirsdag d. 2. april 2024 er 3.klassernes første dag i fritidsklubben. Vi afhenter børnene ved skolerne på cykel og gå ben i uge 14 for at sikre at børnene føler sig trygge på deres køretur eller gåtur til deres nye klub. Klubben består af 7 engagerede og dygtige voksne, som alle glæder sig til at give 3. klasserne en god start i klub. Fire medarbejdere er en del af modtagerholdet, som helt særligt afsætter tid kun til 3. klasserne og sørger for alle trives i den nye hverdag.

Vi ser frem til at modtage de nye børn og vi vil sørger for, at de får den bedste start på Klub Ørnebjerg.

Du kan selvfølgelig stadig godt nå at indmelde dit barn i klub. Her finder du link til den digitale pladsanvisning.

Infoaften

Det er snart tid til at 3. klasserne skal starte i klub, derfor holder Ørnebjerg infoaften for alle forældre til vores nye medlemmer i 3. klasse.

Infoaften finder sted:

Torsdag d. 21. marts, kl. 17.30 - 18.30

Her vil I blive sat ind i hvordan klubstart kommer til at forløbe, høre lidt om EasyKom - vores betalingssystem, madordning, vores støtteforening "Klub Ørnebjergs Venner" og lignende. Der vil selvfølgelig også være mulighed for at stille en masse spørgsmål.

Introaften

Vi glæder os til at møde alle jer nye 3. klasser.
I kan komme til introaften i klubben:

Tirsdag d. 30. januar kl. 17.00-19.00
Torsdag d. 8. februar kl. 17.00-19.00

Vi starter kl. 17.00 i vores hal med en præsentation af klubbens mange aktiviteter, en introduktion af vores personale og lidt praktisk info om at gå i klub. Bagefter kan I opleve klubben på en guidet tur med en medarbejder, og møde nogle af klubbens børn.

Vi byder selvfølgelig også på lidt lunt hjemmebag, samt kaffe og te. Så kom og sæt jer godt til rette, mens vi fortæller lidt om måske din nye klub.

Gallafest på Ørnebjerg

Fredag d. 26. januar holder Ørnebjerg fritidsklub stor gallafest, og alle 3. klasser er inviteret. Det bliver et brag af en fest med DJ og dansegulv, lege og konkurrencer, mulighed for at købe popcorn, slushice og guf i caféen.

Festen starter for 3. klasserne kl. 17.30 og varer til kl. 20.30. Den første time har 3. klasserne klubben helt for sig selv, og kan opleve hvordan Ørnebjerg holder en god fest på egen hånd. Når klokken bliver 18.30 kan resten af klubbens børn komme med til fest, og der vil derfor være mulighed for at møde mange af klubbens søde medlemmer.

Det koster 25kr at deltage, og tilmelding sker på klub.ornebjerg@egekom.dk. Betaling er enten i døren eller på vores MobilePay. Se flere oplysninger på vores Gallainvitation, som du kan hente nederst på siden her.

Galla for 3. klasser

Shape Created with Sketch.